sn!ff3r |
Wysłany: Nie 3:27, 28 Gru 2008 Temat postu: Puchatek [ZombieMod] |
|
- √ Nazwa: Puchatek ZombieMod
√ IP: 91.203.135.6:27015
√ Ilość slotów: 32
√ Godziny uptime: 24/7
√ Czas mapy / rundy: 20 minut + głosowanie na przedłużenie / 4 minuty
- ي Modyfikacje na serwerze - wtyczki, pluginy
√ Oparte na Zombie Plague
√ Automatyczne dołączenie do drużyny + wyłączone okienko startowe - wchodzisz i grasz
√ 4 klasy zombie, każdy ma swój oddzielny model oraz łapki
√ Świetny model Nemesis
√ Ranking, komendy /rank oraz /top15 działają
√ Duże, jasno świecące latarki, koniec z kompletnym niedowidzeniem
√ Na każdej mapce pada deszcz, mgła, oraz jest ciemno, w celu dodania klimatu
√ W rundzie nemesis amunicja jest nieograniczona
√ Spadającym zombie z wysokości nie jest zabierane HP
√ Odrzut z pompki (m3), mniejszy dla "Big zombie" niż dla innych
√ Co dany inwertał czasu (losowany) losowe dźwięki dodające klimatu
√ 10 sekund po starcie rundy niższa grawitacja
√ Pokazane na chacie przy rzucie granatu jego typ - podpalający, zamrażający, flara
√ Koniec z blokowaniem! Blokuje ktoś Cię?! Naciśnij i trzymaj E, będziesz mógł przejść przez niego
√ System kupowania, możliwość kupienia za paczki różnych rzeczy, np. bazooka
√ Paczkę dostaje się za zadanie 500 obrażeń, zabicie zombie bądź zarażenie gracza
√ Bindy do szybkiego kupowania granatów - buy_napalm, buy_frost, buy_flare
√ Dla ludzi możliwość zakupu spadochronu, ma się go do śmierci / zarażenia
√ Bazooka - możliwość kupienia (strzał co 5 sekund), dodatkowo na każdej mapie co rundę można znaleźć jedną bazooke
√ Jeżeli nikt przez dwie sekundy nie zadaje zombie obrażeń, regeneruje im się życie
√ Graczom mającym mało życia bije serce
√ Zombie mają dźwięk machania i uderzania łapkami
√ Ostatni żywy gracz pokazywany jest na radarze
√ Na każdej mapie są stacje regeneracji HP - jednorazowo można wziąć 50HP, co 30 sekund, lecz aby móc skorzystać nie można mieć więcej niż 250HP dla ludzi oraz 2000HP dla zombie
√ Dwa główne tryby gry: Plague oraz Massive
√ Kompletnie losowe spawny na mapach, koniec z odradzaniem się graczy obok siebie
√ Na końcu każdej mapy głosowanie czy przedłużyć ją
√ Każdy zombie może co 5 sekund używać longjumpa
√ Granaty podpalające, zamrażające oraz flary w 4 kolorach (niebieski, zielony, czerwony, biały - również dodają klimatu)
√ Oraz wiele, wiele innych - wejdz i sie przekonaj!
- ي Opis moda
Jest to znany wielu osobom zombie mod "infection" - na początku rundy jeden gracz staje się zombie i ma za zadanie zarazić resztę graczy. Zarażony gracz staje się zombie takim jak poprzedni - ma za zadanie zarazić resztę ludzi. Zombie nie mają żadnych broni oprócz swoich łap, ludzie mają do dyspozycji bronie. Ale to nie wszystko! Ten to nie tylko "infection" - posiada on jeszcze 5 trybów gry, "plague" (zarażane jest [domyślnie] połowę graczy, tj. na początku rundy jest połowa ludzi i połowa zombie), "Nemesis" (zostaje jeden zombie mający dużo HP, dotykając człowieka zabija go, ludzie mają za zadanie zabić go), "Survivor" (zostaje jeden gracz mający więcej HP oraz M249 [maszynówę]), "Swarm" (zombie nie zarażają lecz zabijają), oraz "Multiple Infection" (podobne do "Plague", lecz nie jest wtedy 50% na 50% tylko mniejsza ilość zombie).
- ي Dodatkowe przedmioty do kupienia
- Noktowizor
- Antidotum
- Zarazajaca bomba
- Granat podpalający
- Granat zamrażający
- Flara
- Bomba Antidotum
- Bazooka
- Spadochron
- Celownik do autokampy
- Nieograniczona amunicja
- Nietoperz
|
|