|
| amx_teammenu nie musi zabijać :) |
|
|
Wysłany: Pon 4:26, 29 Paź 2007 |
|
|
grankee |
Lider |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2007 |
Posty: 809 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: z nienacka |
|
|
|
|
|
|
Ponieważ w ostatnim czasie wpłynęło do mnie sporo pytań typu: „Czemu amxmod przy przerzucaniu gracza do drugiej drużyny w przypadku gdy jest żywy spawnuje go na respie a w amxmodx’ie zabija? Nie da się czegoś z tym zrobić?” Więc postanowiłem coś z tym zrobić
Udało mi się zrobić plugin pod amxx, który nie zabija gracza po transferze, jeśli jest żywy.
Dodałem cvar "amx_teammenuspawn 1/0"
Przy wartości 1 spawnuje gracza po przerzuceniu, przy wartości 0 pozostawia go w obecnym miejscu. Wartość domyślna to 1.
Oczywiście jeśli podczas przerzucania gracz jest martwy to go nie ożywia
Dla kogoś, kto chciałby mieć ten plugin na serwerze z amxx'em:
Plugin+kod źródłowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ważne! Dla poprawnego działania pluginu należy go umieścić na liście w plugins.ini przed pluginem plmenu.amxx
Mam nadzieje, że się komuś przyda |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grankee dnia Czw 0:51, 06 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|